(P)reparaties voor de start

Bij WSH:

Arjen heeft een extra sleepoog gelast (aan de voorkant!), iets steviger dan het bestaande oog, en we hebben nu ook de mogelijkheid om aan twee ogen tegelijk te trekken. Aan de achterkant zitten de resten van een trekhaak, sterk genoeg om onze of een andere auto in tweeen te trekken.

 

 

 

 

 

 

 

 

Onder het motorcarter en versnellingsbak krijgen we een stalen plaat. Ophangpunten zijn al klaar maar we wachten nog op een paar sleuven in de plaat voor de koeling voor ie eronder gaat.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bij G&S Autoservice:

Op de brug bij Fred en Jan hebben we een stuk waterpijp vervangen door slang. Door koelwaterlekkage stonden we ondertussen al weer 10 dagen stil, Gelukkig telt dit nog niet mee voor 'waar stopt het barrel'! Gelijk ook olie, oliefilter, luchtfilter vervangen.

Na een inspektie van de onderkant blijkt een homokineethoes gescheurd. Op de VW Busmeeting in Eibergen gaan we op zoek naar een andere aandrijfas. De beste van de twee gaat onder zebrabarrel en de andere gaat mee als reserve.